Björnön

Sista lektionen idag då ^^ Fett jävla skönt att inte ha ngt mer på den skolan att göra.
Drog ner på stan med mamma ett tag och jag köpte ny navelrengörig och mamma köpte 2 nya bikinisar ^^ Sen bjöd mamma mig och bror på lunch nere vid hamnen. Blev en god sallad.
image278

sen drog jag hem och sen kom Emelie och Sara hit och sen drog vi till Björnön. Vi var där ett tag men sen kom min bror och hämtade oss och vi drog ner till hamnen och köpte glass :) Satt där nere vid hamnen ett tag och softa. Sen hämtade bror upp oss igen med båten och jag och Emelie drog hem till mig och vi tänkte bada lite på min tomt men det låg en as stor död fisk i vattnet och den stank as mycket hahaa ^^ Emelie fiskade upp den med en hov HAHA. Sen ville inte jag bada hahah.

image279image280


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0