Älsklingen+jordgubbar+filt+gräsmatta=MYS!

Nu sitter jag hemma hos älsklingen och dom sitter där nere och käkar sin lunch. Jag lagade min lite tidigare eftersom jag har andra matvanor.  Det är igentligen konstigt det här med matvanor.. Som jag vill alltid ha mat till lunch och vill typ ha den 3-4 timmar efter min frukost medans Toms familj fikar isället när man käkar lunch. Det är så annorlunda alltihop. Och det är väl mdärför jag har problem med magen också eftersom jag får aldrig mat på rätt tider fast min läkare sa åt mig att göra det. Men så blir det när man har en pojkvän ^^ Det får man leva med.

Hela dagen idag har jag tjatat på Tom att vi ska åka och köpa jordgubbar och lägga oss ute på en filt och mysa med jordgubbar och lite sånt. Men han pallade aldrig åka och köpa jordgubbar. Men sen drog toms mamma och handlade så då sa tom åt henne att hon skulle köpa. Men sen när hon kommer hem får vi inte ta dom :( Vi som tänkte ha jätte mysigt. 

Imorgon ska jag ut till södra björnön och sola och bada med mig älskling. Wow, får med han ut och sola, och det var faktiskt han som frågade mig ifall jag ville med ^^ Men han måste vara där också eftersom han ska dit med klassen, hahah!

En bild på mig och älsklingen på våran 1 års dag utanför resturangen :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0