Pinsamt!

Igår så träffade jag och Tom, Sandra och Danne. Först var vi hemma hos mig och sjöng lite singstar sen blev det hem till Danne i Tillberga och det blev lite dricka. Eller lite och lite - Det var för mycket för mig! Jag mådde bra fram tills hemresan - usch! När jag klev ut ur bilen så spydde jag ^^ haha. Och tom han var så gullig och tog hand om mig inatt =)

Idag så hade jag tid för hudbehandling och jag ville inte gå eftersom jag mådde så illa men mamma sa att jag var tvungen. Och det var så jävlam jobbigt med alla stinkande krämer och shit! Och sen när jag reste mig upp så höll jag på och svimma och gissa vad - JO JAG SPYDDE SJÄLVKLART!
Jag fattar inte ens varför jag skriver det här men då har ni något att garva åt en längre tid ^^ FYFAN VAD PINSAMT. Jag som innte brukar bli så här när jag druckit förrut men jo nu efter 5 år sedan jag tog min första fylla och under 1 år söp jag varje helg och jadu jag har aldrig blivit så här cp! Jag tycker synd om mig - jag vill gå i ide!

Bilder kommer senare är hemma hos TOm just nu.

Postat av: sandra g

haha cp hahaha<3 skicka bilder till mig innan du lägger upp dom fan:P

2008-07-03 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0