Malta

Jag har skapat en ny kategori - Malta!
Igår blev det inget skrivande men jag drog hem till Tom.

Schemat vi hade nere i Malta
6 juli - söndag - relaxing at club
7 juli - måndag - straden
treasure hunt
8 juli - tisdag - valletta och shoppa
9 juli - onsadg - shoppig i sliema
numerro uno (disco)
10 juli - torsdag - harbour cruise (fast blev aldrig av efter en evig väntan)
11 juli - fredag - stranden
beachvollyboll
12 juli - lördag - straden
numero uno (disco)
13 juli - söndag - valletta market
stranden
summer night (pool party)
14 juli - måndag - comino (en ö)
relaxing at club
15 juli - tisdag - stranden
victors BBQ (fast blev inställt pågrund av strejk)
16 juli - onsdag - straden på dagen och på kvällen drog vårat hotell över till ett annat hotell och där var det "disco" men vi körde våghals istället
17 juli - torsdag - skulle ha vart beach games men det blev också inställt men vi drog till en kareoke bar.
18 juli - fredag - farwell party.

har inte tid att förklara allt som hände där nere så där fick ni en kortfatting.
Här kommer bilder från min kamera och sen kommer jag få bilder från andras kameror så då kommer det upp :)
(bilderna är klickbara)




Postat av: Carma

Malta e härligt var där förrförra året.

Hur gör man bilder klickbara så där?

=)

2009-04-21 @ 17:19:35
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ser supermysigt ut. Har alltid velat åka dit.

2009-08-18 @ 15:09:10
URL: http://ellada.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0