En dag i stan

Idag åkte jag ner på stan och träffade Eve och Jocke och självklart blev det lite shopping.
När vi gick inne i punkt så så vi en tjej som hade en skit snygg kläning och Eve gick fram och frågade vart den kom ifrån. Vi gick dit och den va på halva rea priset och jag och Eve köpte lika dana ^^ Jag köpte också ett par skor från min gammla praktik plats - Bianco. Skit udda är dom. Sen gick vi och käkade lunch på Vivaldi och jag tog en god sallad. Sen rörde vi oss hemåt.

jag drog hem till Tom och vi drog direkt ner till Framnäs och träffade Toms kompis Maria. Vi satt och rökte och paratade och lite så. Sen drog jag och Tom hem till mig och käkade Pizza och nu sitter jag här ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0