Massor av plugg!

Nu har jag vart riktigt duktig och jag har skrivit en hel novell som jag är riktigt nöjd med faktist :) Blev 7 sidor när jag skrivit för hand och imorgon ska jag skriva rent det på data och kommer bli betydligt mindre eftersom jag skriver så stort. Så nu vet ni det också haha.

Jag har sovit middag idag också i ungefär 2 och en halvtimme - not good! Måste ge mig med att sova på dagarna..  Imorgon blir det nog ännu mer plugg tror jag. Skulle behövas men jag har inte orken till det.

Imorgon ska jag också hem till Tom en snabbis för vi ska prata lite.

Så här såg jag ut idag :) Godnatt på er <3

Postat av: Catty

SÅÅÅÅ FINT det blev tjejen! :) seriöst, passade dig jättebra!

2008-12-03 @ 08:44:20
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0