Lite onödig fakta om mig.

1. Var hittade du den här listan? hos http://whattowear.blogg.se/
2. Var är dina föräldrar födda? Pappa i Västerås och mamma i linköping tror jag :)
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Itunes ^^
4. Vilken är din favoritrestaurang? Jensens Bofhouse, världens godaste!

5. När badade du i en pool senast? I sommras i Malta kankse?
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja, när jag var liten

7. Hur många barn vill du ha? 2 stycken tror jag.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? När folk skricker, usch.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? ja, nästan.

10. Vad har du för TV-kanaler? Dom vanligaste.
12. Har du busringt någon gång? Haha, om jag har? Jag var en riktigt buse när jag var liten

13. Har du fått felparkeringsböter? Nej, not yet.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  Nej!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Bali tror jag.
16. Har du en egen trädgård? Ja
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kollar inte på sånt.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Nej.
19. Badkar eller duschkabin? dusch!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Harry prutter ftw.
21. Favoritpizza? Houston på Hydro (American pan pizza)
22. Chips eller popcorn? Både och.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha, nej?

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin me love!
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Kommer faktist inte ihåg sist, men på min och Toms 2 års dag så var vi ute på en fin resturang. Åt kykling och annat gott till.
28. Favoritchoklad? Center
29. När röstade du senast? Idag på någon bild i en blogg?
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Jag vet inte

31. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja, i schak haha!
32. Är du bra på matlagning? Nej inte precis,.
33. Klarar du att tanka själv? Ja, en moppe iallafall? haha
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?  Nej men vill.
35. Pepsi eller Coca Cola? Cola in my heart
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Räknas det på en pizzeria?
37. Vad var det senaste du handlade? Den nya solo tidningen.
38. Har du kräkts offentligt? Ja!
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sanna kärleken och gärna mkt pengar :)
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
41. Har du ringt något betalnummer? va?
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, men inte direkt
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? jag följde med Tom när han hade slagit i skallen.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? jag vet inte.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? jag vet inte riktigt men jag låter helt nerdrogad för jag gjorde det på morgonen ^^ Alla klagar på den haha.

46. Vad har du i din väska? Vilken av alla väskor? Men den jag ska ha till planet nu är: Ipod, tidning, nackkudde, sån där gerj man har för ögonen, 2 olika läppsyl, solbrillor.

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? kollar på tv.
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag har min pojkvän och min familj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0