Ledig fast ändå skolan..

Idag är jag ju igentligen ledig men jag behöver lämna in arbeten så ska till skolan iallafall. Ska även passa på att gå på skolans luciatåg och kollla för att få upp mysstämningen lite innan jul :)

Det är jätte kontigt :/ Idag vägade jag mig igen så hade jag gått uppp 1 kilo och nyss hade jag gått ner 2 kilo :S Visst, det kan ju berå på att jag har mens nu ^^ Eller? Brukar inte ni tjejer väga mer när ni har mens? Jag tror att jag gör det! Aja, hoppas jag inte gått upp ett kilo bara :O

Glömde skriva i blogge igår att min pappa fyllde år :) Grattis till han! En bild på mig och pappa när vi var i Thailand för några år sedan. Detta är på nyår :)


Hoppas ni får en bra dag :)
Xoxo

Postat av: Cat

Tack detsamma!! =D

2008-12-12 @ 09:13:56
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: HANNA

vilken tror du vinner idol ikväll?

2008-12-12 @ 10:22:23
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0