Jag försov mig hela dagen!

Imorse när jag vaknade så hade jag världens mens värk så jag stannade hemma ett atg och tnkte gå till skolan sen när min ipren hade värkat. Men jag somnade och jag vaknade vid 2 =O haha. Så jag är nyvaken och jag har nyss vart och handlat mat på nya en ny mataffär som ligger i närheten. Så nu sitter jag och mumsar på en skit god choklad med hallon i :) Mina planer för idag är plugga - som vanligt nu för tiden! Jag är så jävla trött på skolan just nu. Skönt att jag slutar om en vecka och får semester.

Postat av: ANGELICA

sv: så lite så :D





hahaha låter riktigt roligt men gott faktiskt! vill med sova länge och slippa gå upp :p men nu börjar jag bli sjuk så - skrik yes!

2008-12-10 @ 17:39:42
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0