Sugen på att inhandla nya höstskor


Kanske inte så jätte höstiga men jag fasnade för dom svarta pumpsen skulle vara snyggt till ngt svart med röda accecoarer.



Dom bruna skulle passa mig perfekt till min bruna skinjacka.



Dom här skorna skulle vara snygga till ett par jeans och en mysig kofta.



En lite mer "fin" stövel. Skulle vara snyggt med svarta stöveln med tunna strumpbyxor och någon fin klänning till.



En lite mer rockig stövel



Den här modellen blev jag kär i! Vill ha båda färgerna - MUMS!



Tyckte den här skon va tuff för att det var öppen tå på den.



Den senaps gula var ju hur fin som hellst. Senapsgult på hösten det gillar jag.



Alla skor kommer ifrån Victoria Secret - min favorit hemsida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0