Sömning

Jag är skit trött men Tom har sina kompisar här så då kan man inte gå och lägga sig ^^  Det blev inge Filppa och Adam ikväll, Robin och Adde är här just nu iallafall. Mina planer för imorgon är att fixa allt innan hajken som vi ska åka på på måndag till onsdag.

Vi kollade nyss på snowboard filem Switch! Jag tycker den är as bra. Det handlar om en skateboardkille - Mikkel som flyttar till ett nytt ställe uppe i bergen där alla åker snowboard och det kan han inte så bra. Han blir kär i en tjej som redan har en pojkvän och den där pojkvännen gör allt för att jävlas med honom. Mikkel får privat lektioner i snowboard av sin granne och lär sig åka. Det kommer upp en snowboard tävling och Mikkel går med i den. Sen så händer det massor med saker som jag inte ska avslöja, det får man se i filmen! Jag rekomenderar den verkligen.

Snart ska jag iallafall gå och lägga mig och sova lite om jag får ;) haha. Hörs imorgon bitti, godnatt på er!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0