Mycket kläder till mig - Ja tack!

Det blev en jävligt lång lista medm kläder och skor jag ska skicka till Tom, men jag vet inte riktigt om jag är klar än, haha! jag funderar på att lägga ut lite plagg på tradera och här på bloggen och sälja lite. Tänkte om jag säljer lite så tänkte jag beställa hem lite nytt för pengarna :) Det skulle ju inte vara helt fel. Men jag är en riktigt fegis för att beställa från internet för tänk om det inte passar eller att man helt eneklt inte får kläderna! Har i vart med om något sådant?

Nu ska jag städa på mitt rum och sen ska jag nog rensa min garderob och fota lite plagg som ska säljas. Och om jag har tid så ska jag fixa till mina ögonbryn :) Om jag fotar kläderna idag så kommer jag lägga ut dom ikväll eller imorgon här på bloggen.

GE MIG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0