Home sweet home.

Kom hem från skolan för ett tag sedan, och jag och tom somnade ganska snabbt haha ^^ så jävla jobbigt att gå upp så jävla tidigt på morgonen! Imorse ville jag bara ligga kvar och gå upp senare och bara sätta på mig kläder och gå till bussen men jag gick upp ändå och fixade mig.

Idag i skolan fick vi reda på våra "basgrupper" som man ska arbeta med och sen gick vi typ på en tipspromenad ^^ Fick även nyklar till världens minsta skåp, jag fattar inte hur man ska få plats med grejer där inne.

Nu ska jag kolla ut några klänningar eller nått som jag ska önska mig av Tom i födelsedags present :D Skriver sen.

Min bror är ju så bra på att fota med min systemkamera..
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0