Helt slutkörd!

Jag tänklte faktist inte berätta om Sthlm nu, vill vänta tills bilderna kommer från Danni :) Det var iallafall trevligt.
Kan iallafall säga att dte blev abra 2 timmars sömn inatt, haha! Så nu är man skapligt trött. Jag somnade nästan nyss här framdör datan haha.

Det är väldigt drygt just nu för att jag har skit några cigg kvar som jag ska leva under kvällen + att man gärna vill ha en morgon cigg.

Jag märkte idag när jag kom hem att jag hade tappat min navelpiercing :O Och när jag testade att sätta i en anan piercing så gick det inte för ena hålet hade växt igen :S Men efter ett evigt tryckande fick jag igenom staven. Och just nu ser det inte klockt ut för min piercing sitter upp och ner ^^ Fick inte in den i "underhålet" haha! '

Annars idag har jag bara kommit hem från Sthlm och bara slappat - orklar inte göra ngt annat. jag rensade ioförsig ut våran kyl&frys sen orkade jag inget mer. Vi river ut vårat kök på tisdag, äntligen! :)

jag ska ju tatuera in 2 änglar på min rygg hade jag tänkt som ska föreställa mamma och pappa. Här är ett par vingar jag tycker om :) Tycker nog mest om dom längst ner till höger - det skulle passa mig bra - Lite mer tjejigt, Eller vad tycker ni?


Postat av: Josefin

Tyckte vingen längst upp till höger var finast :)

2008-08-18 @ 10:50:26
URL: http://bongcam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0