Äntligen fredag!

Fyfan va skönt med fredag brukar man säga men nu är det inte så lägre för nu slutar man kl 16.00! men vi fick sluta tidigare idag och det var skönt iallafall :) Efter skolan föjade jag med Filippa ner på sta och hon köpte tårta för att det är 6 månader mellan henne och Adam - Grattis till er :) Sen drog jag hem till Tom och var där en stund och sen så drog vi hem till mig och beställde hem pizza från Hydro - min favorit :) Nu sitter jag här och tråkar ^^ Men jag är helt slut, orkar inte riktigt göra ngt idag, men imorgon skulle jag ville ut och parta lite.. får se om det blir av, är ju pank så :P hatar att vara pank + att jag fick reda på idag att jag inte får pengar nu dne första :O Studiebidraget kommer inte då - jag kommer dö! jag kommer inte kunna gå ut och hitta på ngt för dom pengarna jag har är ju till cigg så :/ Så nu är det risigt asså.. men det löser sig säkert!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0