Abtronic + Västeråsgården!

Imorgon åker jag och min klass till Västeråsgården och är där till Onsdag så kommer inte skriva förns då. Jag har med mig min digital kamera (vågar inte ta min system) så det kommer komma massor med bilder förhoppningsvis!

Ikväll har jag packat lite och plattat mitt hår - tänkte att det var bäst så man inte böver fixa det där borta. Fast det kan vara risk för regn så vi får se hur det slutar haha ^^ Jag har även köpt en godis påse som jag har med mig, fast jag har nog ätit upp en del nu ikväll, men den aknske räcker för en kväll ;)

När jag kommer hem därifrån så ska jag börja träna, eller ja, jag ska försöka med det iallafall. Någon som vill börja gå promenader eller något liknande? kankse börja dansa eller nått? Något!!! Men jag ska iallafall köpa Abtronic tror jag som en hjälp på traven. Det är faktist många som säger att det funkar.


Har du testat den? Fungerar den?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0