12-16 NOT GOOD!

Sitter just nu och kollar på sex and the city och jag planerar att gå och lägga mig snart, men har faktist igen lust med det kotigt nog. men jag måste annars kommer jag inte orka upp imorgon. Jag börjar klockan 12 imorgon, skönt det men man slutar 16 på en fredag är inte kul. Börjar hellre tidigare och slutar senare.

Efter skolan så träffade jag Danni på stan och vi gick runt och kikade lite och jag åt på Donken - Fy på mig ;)! Jag vill ha pengar nu så jag kan shoppa! jag känner verkligen det behövet nu. Det var ett tag sedan. Jag har iallafall hittat 2 gammla jeans jackor här hemma som passar bra :) Hade på mig ena idag, men tig tyvär ingen bild på den, men det kommer.

Nu när skolan har börjat så bli alla inlägg ganska enformiga men det får man leva med ^^




Postat av: Mattiz

Sv: Taack så mkt!



Själv börja man klockan åtta.. :)

2008-08-29 @ 14:06:44
URL: http://modemattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0