Emelie

Jag fick upp intresse för fotografering för ungefär ett halvår sen om inte mer. Jag tycker verkligen det är skit kul, speciellt när jag i julklapp fick min första systemkamera - Nikon D40X.  Det blir skillnad på bilderna, men igentligen hänger allt på fotografen. Jag är inte särskilt duktig än, men tränig ger färdighet :)

Jag har inte fått något sommarjobb än, men som tur är så har jag mi mamma som såg en annons om att fotografera för en tidning. Det skulle passa mig perfekt, så klart att jag ska söka. Eftersom tidningen handlar mycket om människor så ska bilderna spegla detta också. så igår så gick jag och min kompis Emelie ut och fotade. Jag blev faktist riktigt nöjd med vissa bilder :) Här får ni smakprov på oredigerade bilder.

Klicka på bilderna för att se dom större.













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0